Erasmus Projekat mobilnost Ljubljana
5.дан 11.10.2024.
Сарадња између стручних тимова, родитеља и ученика
Анализа напредовања ученика са ДСП
Читање књига уз чај окупља у јутарњим часовима све ученике са заједничким интересовањем и развија љубав према књижевности.
ДСП у пракси професорица социјалне педагогије Клара Медвед је детаљније описала и демонстрирала. Учеснице мобилности су стекле увид и у додатан дидактички материјал и стручну литературу.
Још једном су се учеснице мобилности увериле у синхронизованост стручних тимова присуствујући пријему ученика на почетку дана.
Топла атмосфера и сарадња примећује се и на одморима. Ученици у ходницима имају простор намењен игрању друштвених игара.
Током Дечје недеље ученици су учествовали и у осталим организованим активностима.
У спортском духу Европе, учесницама мобилности уприличен је доживљај разгледања природних лепота Словеније кроз бициклизам.
Негујући квалитетне професионалне и међуљудске односе колектив ОШ “Задоброва” на креативан начин прославља рођендане.
Овим се посета ОШ “ Задоброва” завршава са обостраним жељама за сарадњом и поновним сусретом.
4.дан 10.Х 2024.
Мониторинг кроз школске наставне и ваннаставне активности.
“ Са покретом тренирамо мозак “ ( стручно вођен и организован час за децу са потешкоћама у учењу): Час су водиле проф. спец. педагогије Тања Д. Микуландра и професорица физичког васпитања Тина Пајанчић.
Са корацима у транзицији, професионалном оријентацијом и раду са надареном децом ,учеснице мобилности је упознала заменица директора и професорица социјалне педагогије Полона Дебељак.
Савремена ИКТ средства ( З Д пројектор) очигледном применом на часу биологије под вођством професора Бенјамина Павлишића , произвела је одушевљење ученика и учесница мониторинга.
Професорица математике/ технике Тина Погачар је презентовала рад и примену 3Д штампача.
Психолошкиња Сузана Марјановић је пратила часове професорица словеначког језика Луцијане Сомрак и Мирје Гласер.
Професорица географије Наташа Пајић присуствовала је часу професора Вида Кастелица у 8. разреду : Становништво Африке.
Професорица разредне наставе Светлана Цвијан пратила је рад у 3. разреду професорице Матеје Трампуш. У одељењима су праћена и деца са ДСП ( додатном стручном помоћи).
3. дан 9.Х 2024.
Мониторинг кроз упознавање културне , историјске и традиционалне баштине Словеније и Љубљане.
Професорица географије и психолошкиња, обишле су са ученицима 9. разреда Музеј у Кобариду посвећен Сошком фронту и 1. светском рату.
У музеју млекарства приказан је процес прављења сира од традициналног до савременог процеса производње.
Професорица разредне наставе са ученицима 3. разреда посетила је
Народну галерију у Љубљани.
Методички приступи неговању културне баштине и развоју културе живљења одушевили су учеснице пројекта.
Примери добре праксе заснивају се на кључним компетенцијама.
2. дан 8.Х 2024.
Упознавање са планом организовања рада са ученицима којима је потребна додатна подршка.
Учеснице пројекта су упознате са конкретним корацима у пракси:
Психолошкиња Сузана Марјановић је стекла увид у годишње планове, извештаје и сарадњу, обим послова професорице специјалне педагогије и професорице социјалне педагогије.
Професорица географије , Наташа Пајић, је стекла увид у годишње планове, извештаје и сарадњу, обим послова професора географије Вида Кастелица.
Конкретно примери са часа географије у 9. разреду ОШ , на коме се обрађивала тема “ Становништво Словеније”.
Професорица разредне наставе, Светлана Цвијан, присуствовањем часовима у првом и другом разреду, је упознала конкретне методичке приступе ученицима кроз теме “ Слоговање” и “ Читање дијаграма”.
1. дан 7. X 2024.
Упознавање радног окружења ОШ “ Задоброва” у Љубљани, програма наставе и учења.
Учеснице пројекта мобилности:психолошкиња школе Сузана Марјановић, професорица географије Наташа Пајић и професорица разредне наставе Светлана Цвијан првог дана су посетиле школу “ Задоброва”.
Посета је обухватила упознавање са годишњим планом и програмом, распоредом и развојним и европским планом школе што им је преставила помоћница директора Полона Дебељак.
Са радним окружењем у школи, учионицама , начином рада са децом у инклузији, упознала их је професорица специјалне педагогије Тања Добник Микуландра.
Професорица специјалне педагогије Шпела Бенчина је пружила теоријски увид у законе и процедуру пружања додатне стручне помоћи.
Erasmus Projekat mobilnost Berlin
































